در بخشی از کتاب آمده: «به نظر میرسد ملیگرایی در دورهای خاص، هنرمندان را بیشتر به مسائل هویت ملی و فرهنگ معطوف داشته است» (ص. 16). پس از آن روششناسی و مسأله هویت ملی و فرهنگی را در کتاب بررسی میکنید. تلاشتان هم در فصل سوم معطوف به همین موضوع است و کتاب یک اصطلاح جدید (نوسنتگرایی) هم پیشنهاد میکند. آیا شما همانند مهرزاد بروجردی که به او در متن بسیار ارجاع میدهید، معتقدید که هویت مسألۀ بنیادین دورۀ ماست؟
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |